Relacja z I TURNUSU PÓŁKOLONII
16 sierpnia rozpoczęliśmy I turnus półkolonii, tegoroczna odbywa się w duchu Igrzysk Olimpijskich -"RioWadowice". Tradycyjnie dzień rozpoczęliśmy wspólna modlitwą na wadowickim rynku. Następnie podzieleni na grupy wraz z wychowawcami udaliśmy się na zajęcia sportowe. Uczestnicy grali w piłkę nożną , w zbijaka , w siatkówkę, w berka i w wiele zabaw grupowych co przyczyniło się do integracji i poznania się uczestników, Pierwszy dzień zakończyliśmy o godz 15.

II dzień Półkolonii RioWadowice rozpoczęliśmy wspólną modlitwą na rynku. Ponieważ dzisiaj słoneczko za chmurami i lekko pokropiło udaliśmy się do kina na bajkę "Alwin i wiewiórki". Po wyjściu z kina słoneczko wyjrzało zza chmur i mogliśmy spędzać aktywnie czas. :)

Półkolonia dzień trzeci. Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy o 8.35 wspólną modlitwą na Rynku a już o 9.00 dwie grupy bawiły się na basenie. Do godziny 12.00 basen zdominowały dzieci z naszej półkolonii :) Dzisiaj również bawiliśmy się i graliśmy w różne gry na świeżym powietrzu. Wszystkie grupy skończyły swoje plakaty na "Igrzyska RioWadowice". Fantastyczną zabawę i super nastroje pokazują poniższe zdjęcia :)

Dzień czwarty. Dzisiaj zaopatrzeni w pyszne drożdżówki od pani Zemankowej oraz w dobry humor zaraz po wspólnej modlitwie udaliśmy się na wycieczkę na Czarny Groń. Celem naszej wyprawy była Magiczna Osada.Szaleństwa nie było końca , park linowy, labirynty, trampolina , zamki, indiańskie namioty zostały opanowane przez uczestników półkolonii. Z wielkim smutkiem opuszczaliśmy Magiczną Osadę.Zmęczeni ale bardzo szczęśliwi wróciliśmy do Wadowic o 15.15. Było SUPER ;)

Dziś sobota ostatni dzień naszej półkolonii, zaraz po modlitwie, ubrani w jednakowe limonkowe koszulki udaliśmy się na Bulwary. Tam czekały nas Igrzyska RioWadowice :) Wśród konkurencji były : Bieg z przeszkodami, rzut beretem, skok w dal z miejsca,rzut do celu, pchnięcie kulą, toczenie opony na czas, Quiz wiedzy o sporcie. Emocji było co nie miara. Wszyscy bawili się znakomicie i każdemu towarzyszył uśmiech. Zjedliśmy obiad w plenerze a po obiedzie czekała niespodzianka pyszne lody :) i czas wolny , który spędzaliśmy bardzo aktywnie. Gra w piłkę , zabawa w pasku , zapasy :D No i jak na prawdziwe igrzyska przystało rozdanie medali. Otrzymali je wszyscy uczestnicy za wytrwałość i dobrą zabawę. Na zakończenie czekała nas znowu niespodzianka - paczki ze słodyczami ;) I nadszedł czas pożegnania, łezka się zakręciła.... Szkoda ;-( No tak Wszystko co dobre szybko się kończy.... Ale już w poniedziałek II turnus!